دنبال کردن کاربران در نقشه‌ی گوگل

گوگل به طور آزمایشی از ویژگی‌ای رونمایی کرد که به کاربران امکان دنبال کردن افراد مورد علاقه‌ی خود را روی نقشه‌ی گوگل می‌دهد. چیزی مشابه آن‌چه که در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام وجود دارد.

رفته رفته گوگل مپ از حالت یک نقشه‌ی ساده خارج شده و گوگل جذابیت‌های دیگری را بر پایه‌ی نقشه در آن گنجانده است. به تازگی گوگل از ویژگی آزمایشی دیگر رونمایی کرد که به کمک آن کاربران می‌توانند افراد مورد علاقه‌ی خود را روی نقشه‌ی گوگل دنبال (Follow) کنند. این ویژگی در تکمیل بخش «برای شما» که در چند ماه گذشته شکل گرفت، رونمایی می‌شود.

بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود همانند صفحه‌ی اصلی اینستاگرام، در بخش «برای شما» به‌روزرسانی‌هایی از جاها یا افرادی که دنبال می‌کنند را دریافت کنند.

فالو کردن افراد در اپلیکیشن گوگل مپ
دنبال کردن افراد در گوگل مپ

در حال حاضر تنها برخی کاربران شاخص در شمار محدودی از شهرهای جهان قابلیت دنبال شدن توسط کاربران دیگر را دارند اما به گفته‌ی گوگل این ویژگی به زودی سراسری خواهد شد تا کاربران بتوانند راهنمایان محلی برتر هر منطقه را دنبال کنند.

گفتنی است که در حال حاضر محدوده‌ی ایران قابلیت دنبال شدن ندارد اما برخی از کاربران ایرانی هم قابلیت دنبال شدن دارند و این ویژگی به طور کلی برای کاربران ایرانی غیرفعال نیست.

در نمایه‌ی هر کاربر، به جز تعداد مشارکت و بیو (که چند ماه گذشته فعال شد)، بخشی به نام دنبال‌شوندگان و دنبال‌کنندگان دیده می‌شود. اگر بخش دنبال‌شوندگان را مشاهده نمی‌کنید به این معنی است که کاربر مورد نظر هنوز قابلیت دنبال شدن ندارد.

4/5 - (1 امتیاز)

1 پاسخ در “دنبال کردن کاربران در نقشه‌ی گوگل”

  • R.j
    ۱۳ دی ۱۴۰۲ در ۱:۳۱ ب.ظ

    عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.