برگزاری نخستین دورهمی همدان

همدان شهر کهن پارسیان و دیاری که تاریخ را همراه خود دارد این بار میزبان راهنمایان محلی گوگل خواهد بود. این شهر راهنمایان محلی قدیمی و با سابقه‌ای دارد و به بهانه‌ی دیدار با یک‌دیگر دور هم جمع می‌شویم.

مکان گردهمایی؛ آرامگاه پورسینا

همدان جای دیدنی بسیار دارد اما سعی کردیم مکانی را انتخاب کنیم که یکی از نمادهای اصلی آن باشد. آرامگاه بوعلی سینا که در مرکز شهر همدان قرار دارد و دسترسی آسانی دارد و از سوی دیگر یکی از مهم‌ترین نمادهای همدان هست.

زمان برگزاری؛ ۲۰ آبان ۱۳۹۸

با توجه به زمان محدود، روز دوشنبه ۲۰ آبان را برای این رویداد درنظر گرفتیم. امید که در رویدادهای آینده زمان مناسب‌تری را در اختیار داشته باشیم.

شرایط حضور

 مانند همه‌ی رویدادهای انجمن راهنمایان محلی گوگل در سراسر جهان، تاکید می‌شود که این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

این دورهمی رایگان هست اما اگر مایل بودید چیزی از فروشگاه‌های اطراف تهیه کنید بهتر هست حدود ۳۰ هزارتومان همراه خود داشته باشید.

نام‌نویسی

برای نام‌نویسی در این دورهمی انجمن راهنمایان محلی ایران، از طریق در دایرکت اینستاگرام پیام بفرستید.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.