دورهمی مشهد در طبیعت

با توجه به افزایش کاربرانی که به نوعی آشنایی با شهر مشهد دارند در انجمن، دومین گردهمایی راهنمایان محلی در مشهد و ششمین گردهمایی انجمن در کشور، آدینه صبح ۱۰ فروردین برگزار خواهد شد.

مکان گردهمایی؛ کوه آب و برق

یکی از مکان‌های خوش آب و هوای مشهد، کوه آب و برق هست که از گذشته به ویژه در روزهای تعطیل، پذیرای خانواده‌های مشهدی بوده است. در سال‌های اخیر شرایط بهتری برای تفریح در این محیط فراهم شده و با فضاسازی مناسب پذیرای دوستداران طبیعت هست.

گردهمایی دوم در مشهد را در این محیط برگزار خواهیم کرد تا ضمن گپ و گفت در طبیعت از هوای خوب منطقه نیز استفاده کنیم و دید خوبی هم به شهر داشته باشیم.

زمان برگزاری؛ آدینه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹ صبح

با توجه به این‌که در روز جمعه فعالیت‌های کاری تعطیل است و از سویی در صبح نیز کم‌تر در شهر رفت و آمد صورت می‌گیرد، فرصت خوبی برای یک پیاده‌روی صبحگاهی در کنار راهنمایان محلی شهر مشهد خواهد بود.

شرایط حضور

در عین حال که فضاسازی انجام شده و پلکان باباکوهی هم بالا رفتن را آسان تر کرده، اما با توجه به محیط کوه مطلوب هست با کفش مناسب در گردهمایی حاضر شوید و یک پوشش گرم نیز در صورت سرد شدن احتمالی هوا همراه داشته باشید.

این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

به طور کلی هزینه‌ی مشخصی برای این دورهمی راهنمایان محلی درنظر گرفته نشده است با این وجود اگر مایل به تهیه‌ی خوراکی از سوپرمارکت‌های اطراف هستید هزینه‌ی کافی با خود بیاورید.

نام نویسی

برای اعلام حضور به نشانی زیر در وبگاه رسمی «راهنمایان محلی گوگل» مراجعه کنید:

https://maps.google.com/localguides/meetup/photo-walk-mashhad

توجه کنید که در حال حاضر به علت خطای سیستم گوگل نباید از آی پی ایران وارد نشانی بالا شوید. این مشکل در آینده از سوی گوگل مرتفع خواهد شد.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.