زمستان گرم؛ چهارمین گردهمایی تهران

پس از چندین ماه دیگر گردهمایی جمعی راهنمایان محلی گوگل در ایران، در نخستین روزهای اسفند ماه برگزار خواهد شد. در این دورهمی هم‌چون گردهمایی‌های گذشته پیرامون گردشگری و نقشه‌ی گوگل به گفت‌وگو می‌پردازیم.

این دورهمی فرصت آشنایی با کاربرانی که تازه به انجمن پیوستند را نیز فراهم می‌کند تا در کنار هم هر چه بهتر برای داشتن نقشه‌ای سالم و طبق اصول برنامه‌ریزی کنیم.

چهارمین گردهمایی لوکال گاید در تهران

مکان گردهمایی؛ پل طبیعت

چند سالی هست که تهران یک جاذبه‌ی گردشگری تازه و عالی دارد. پل طبیعت که هماهنگی کاملی بین شهرنشینی در تهران شلوغ و طبیعت سرسبز منطقه‌ی گردشگری عباس آباد ایجاد کرده است.

این جای دیدنی از این جهت انتخاب شد که با فضای باز فرصت کافی برای پیاده‌روی و لذت بردن از طبیعت فراهم می‌کند و از سوی دیگر دارای چندین کافه، رستوران و فودکورت در اطراف هست که می‌توان لحظاتی به نشستن و گپ زدن اختصاص داد.

برای دسترسی به پل طبیعت به صورت پیاده از مترو در ایستگاه حقانی پیاده شده و با استفاده از تابلوهای راهنما از بوستان طالقانی بگذرید. هم‌چنین می‌توانید خود را به میدان ونک برسانید و از آن‌جا تا بوستان آب و آتش به صورت مستقیم سوار تاکسی شوید.

دسترسی سواره نیز از طریق بلوار جردن (نلسون ماندلا) یا بزرگراه مدرس است و پارکینگ عمومی نیز در اطراف پل وجود دارد. برای مسیریابی بهتر می‌توانید از گوگل مپ کمک بگیرید.

زمان برگزاری؛ ۳ اسفند ۱۳۹۶

با توجه به بازه‌ی نسبتا تعطیل موجود، در این تاریخ اغلب همراهان انجمن فرصت حضور خواهند داشت و بدین ترتیب فرصت بهتری برای انتقال نظرات فراهم می‌شود.

شرایط حضور

این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

به طور کلی هزینه‌ی مشخصی برای این دورهمی راهنمایان محلی درنظر گرفته نشده است با این وجود مطلوب است برای استفاده از همه‌ی ویژگی‌های دورهمی به ویژه خوردنی و اگر فرصتی بود بازدید از موزه، میزان ۳۰ هزار تومان به صورت نقد یا کارت اعتباری همراه خود داشته باشید.

نام نویسی

برای اعلام حضور به نشانی زیر در وبگاه رسمی «راهنمایان محلی گوگل» مراجعه کنید:

https://maps.google.com/localguides/meetup/warm-winter

توجه کنید که در حال حاضر به علت خطای سیستم گوگل نباید از آی پی ایران وارد نشانی بالا شوید. این مشکل در آینده از سوی گوگل مرتفع خواهد شد.

نقشه‌ی تقریبی دورهمی

 اگر نمی‌توانید در این دورهمی شرکت کنید، نگران نباشید. می‌کوشیم در بازه‌های زمانی مناسب پخش زنده نیز داشته باشیم تا در کنار ما از مناظر دیدنی پل طبیعت استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.