نخستین گردهمایی راهنمایان محلی در مشهد

نخستین گردهمایی راهنمایان محلی در مشهد به زودی و در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد.

نخستین گردهمایی راهنمایان محلی در مشهد؛ بوستان ملت

این گردهمایی نخستین گردهمایی راهنمایان محلی در مشهد است و از سویی با سال ۲۰۱۷ که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شده هم زمان است. پس فرصت مناسبی است تا در کنار هم از ویژگی های شاخص مشهد سخن بگوییم.

مکان گردهمایی؛ بوستان ملت

بوستان ملت از نظر جغرافیایی می تواند جزو مرکزی ترین نقاط مشهد به شمار بیاید، هم چنین دسترسی آسان از هر نقطه ی شهر و وجود وسیله ی حمل و نقل عمومی برای این مکان، در دسترس است.

از سویی نزدیکی به مراکز خوراکی مانند کافه و رستوران، هوای مناسب و طبیعت سرسبز به ویژه در بهار لذت دور همی را دو چندان می‌کند.

علاوه بر این طبیعت زیبای پارک به ویژه در فصل بهار و وجود المان های نوروزی مشهد در اطراف آن، هم‌چنین بهسازی پارک توسط شهرداری و گذر از روی پل زیبای دریاچه فرصتی مناسب برای عکاسی و گپ و گفت خواهد بود.

زمان برگزاری؛ ۱۰ فروردین ساعت ۱۶

دهم فروردین ۱۳۹۶ پنج‌شنبه هست. دید و بازدیدهای نوروزی تا حد زیادی انجام شده و فرصت کافی برای یک دورهمی چندساعته در آخر هفته مهیاست. در این زمان هوای بوستان ملت نیز بسیار دلپذیر و مناسب یک دورهمی دل‌انگیز هست.

ساعت نیز به گونه‌ای انتخاب شد که هم در نور روز و هم در غروب امکان عکاسی مهیا باشد. از سوی دیگر معمولا در این بازه ی زمانی بین ۱۵ تا ۱۷ انتخاب شده تا اگر احتمالا برنامه‌ی دیگری در پیش دارید، بتوانید به موقع به آن برسید.

شرایط حضور

این گردهمایی یک گردهمایی غیر وابسته است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طی این پروژه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات نقشه‌های گوگل در هر کشوری تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در عکاسی و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

به طور کلی هزینه‌ی مشخصی برای نخستین دورهمی راهنمایان محلی در مشهد درنظر گرفته نشده است با این وجود مطلوب است برای استفاده از همه‌ی ویژگی‌های دور همی ازجمله خوردنی‌ها، میزان ۳۰ هزار تومان به صورت نقد یا کارت اعتباری همراه خود داشته باشید.

نام گردهمایی

مشهد 2017؛ پایتخت فرهنگی جهان اسلام

نام گردهمایی نیز همان گونه که بیان شد با توجه به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است. با گزارش رویداد در انجمن جهانی، می‌کوشیم چهره‌ی زیبای مشهد را به جهان معرفی کنیم.

برای نام‌نویسی رایگان در گردهمایی «مشهد ۲۰۱۷؛ سلام به جهان» به وب‌سایت رسمی نقشه‌های گوگل مراجعه کنید:

https://maps.google.com/localguides/meetup/mashhad-2017-welcome-to-world

نقشه‌ی شماتیک گردهمایی را در زیر مشاهده می‌کنید:

هم‌چنین می‌توانید برای اطلاعات بیش‌تر با ما از راه شبکه‌های اجتماعی و به ویژه گوگل+ و اینستاگرام در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.