هفتمین گردهمایی راهنمایان محلی گوگل در ایران

به یاری خداوند، پس از مدت‌ها شرایط برای برگزاری یک رویداد دیگر انجمن راهنمایان محلی ایران فراهم شد و حالا پس از ماه‌ها و گسترده‌تر شدن انجمن راهنمایان محلی گوگل در ایران، با برگزاری یک دورهمی خوب، می‌خواهیم بیش‌تر در کنار دوستان خوبمان در انجمن باشیم تا از گردشگری و نقشه بیش‌تر بگوییم و بیاموزیم.

مکان گردهمایی؛ فضای کار اشتراکی زاویه

با توجه به این‌که این رویداد پس از مدت‌ها برگزار می‌شود، علاوه بر دور هم بودن و گذران وقت، بر آموزش و ارائه‌ی روند آینده‌ی انجمن تاکید داریم. بنابراین نیاز به فضایی بود تا کاربران بهتر بتوانند با یک‌دیگر گفت‌وگو کنند و بحث‌ها به خوبی قابل شکل‌گیری باشد.

به این ترتیب فضای کار اشتراکی زاویه به عنوان نخستین گزینه انتخاب شد. این فضا با وجود آن‌که زمان زیادی از آغاز آن نمی‌گذرد اما به خوبی توانسته در بین اهالی استارتاپ شناخته شود.

تیم خوب زاویه نیز با همکاری صمیمانه برگزاری این رویداد را بر عهده گرفتند و این فضای مناسب را در اختیار ما قرار دادند.

برای مسیریابی از طریق نقشه‌ی گوگل می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://goo.gl/maps/fpCT9KY3GtK7LH968

با توجه به این‌که مکان برگزاری رویداد نزدیک ایستگاه مترو بیمه نیز هست دسترسی برای افراد بسیار راحت خواهد بود.

زمان برگزاری؛ ۱۷ امرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

با توجه به این‌که اغلب افراد در طول هفته درگیر کار و فعالیت هستند، طبق روند معمول، آخر هفته را برای برگزاری رویداد انتخاب کردیم. هم‌چنین تاریخ ۱۷ امرداد ماه یک هفته پس از چله‌ی تابستان هست و هوا اندک اندک رو به خنکی می‌رود.

علاوه بر این زمان اوج مسافرت تابستانی مردم نیز نیست و کاربران بیش‌تری امکان حضور خواهند داشت.

ساعت برگزاری نیز با توجه به همین موارد و نیز امکان استراحت ظهر پنج‌شنبه برای کاربران و سپس حضوری پرنشاط در گردهمایی ساعت ۱۶:۳۰ درنظر گرفته شد.

شرایط حضور

برای همراهی با ما در این گردهمایی نخست باید در نقشه‌ی گوگل یک راهنمای محلی (لوکال گاید) باشید. هم‌چنین دقت کنید که این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

با توجه به این‌که این رویداد یک رویداد نسبتا تخصصی است، برای پذیرایی بهتر و نیز اطلاع دقیق از شمار شرکت‌کنندگان هزینه‌ی ۱۰هزار تومانی برای رویداد درنظر گرفتیم که تماما صرف هزینه‌های برگزاری خواهد شد. 

نام‌نویسی

برای نام‌نویسی هفتمین دورهمی انجمن راهنمایان محلی ایران، می‌توانید به وب‌سایت ایوند مراجعه کنید و بلیت رویداد را تهیه نمایید:

https://evand.com/events/iranlocalgudies7thmeetup

هم‌چنین اگر تمایل نداشتید که با نام‌نویسی در ایوند هزینه را واریز کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم هزینه را پرداخت نمایید:

https://ppng.ir/d/ZiC6

اهمیت رویداد

اگر یک راهنمای محلی در نقشه‌ی گوگل هستید و امکان شرکت در این گردهمایی در ۱۷ امرداد را دارید اکیدا توصیه می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید چون رویداد بسیار خوبی پیش رو خواهیم داشت.

اما اگر به هر دلیل این امکان برای شما فراهم نیست، خیلی نگران نباشید. ما در بازه‌هایی پخش زنده‌ی اینستاگرامی و آپاراتی هم خواهیم داشت تا کمی در جریان برگزاری رویداد باشید.

حامیان

این رویداد با حمایت شرکت‌های زیر برگزار خواهد شد:

زاویهپانورامیک ویو

آهن‌آلات حیدری / رونیک مپ  / ۳۶۰نما

اگر شما نیز می‌خواهید شرکتتان به عنوان یکی از حامیان این رویداد شناخته شوید در بخش نام‌نویسی بلیت حامی مالی را تهیه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.