این روزها با چه مشکلاتی در گوگل مپ مواجه هستید؟

در این مطلب کوتاه از زبان شما به مشکلات موجود در گوگل مپ می‌پردازیم که این روزها بیش‌تر با آن‌ها مواجه هستید.

احتمالا یکی از چالش‌های همیشگی کاربران، فعالیت در نقشه‌ی گوگل است! این موضوع در بیش‌تر موارد به این دلیل است که کاربران قواعد مشارکت و فعالیت در نقشه را نمی‌دانند. در این رابطه کاربران باید آموزش ببینند و با شیوه‌های درست فعالیت آشنا شوند.

اما در برخی موارد هم نقشه‌ی گوگل دچار خطاهایی می‌شود و با گزارش دادن این خطاها به گوگل می‌توان در جهت تکمیل و بهبود سیستم گوگل مپ گام برداشت.

حالا در این مطلب می‌خواهیم نظر شما را جویا شویم که این روزها با چه مشکلاتی در نقشه‌ی گوگل مواجه هستید؟ علاوه بر این‌که با استفاده از بخش «ارسال بازخورد» (Send Feedback) می‌توانید نظرات خود را با تیم گوگل مپ در میان بگذارید، مطرح کردن مشکلات موجود باعث می‌شود کاربران دیگر هم نظرات خود را درباره‌ی مشکل مطرح کنند و بتوان به یک جمع‌بندی برای گزارش به گوگل رسید.

طبیعی است که ما امکان انجام تغییرات در نرم‌افزار نقشه‌ی گوگل را نخواهیم داشت اما می‌توانیم موارد مطرح شده را بهتر به گوگل اطلاع دهیم و امیدوار باشیم تا در به‌روزرسانی‌های ماه‌ها یا سال‌های آینده مشکلات برطرف شوند.

بنابراین اگر این روزها با مشکلی عمده در نقشه‌ی گوگل مواجه هستید، چه در زمینه‌ی ویرایش‌ها، ترسیم جاده‌ها، اشتراک‌گذاری عکس‌ها و نظرات در نقشه و یا هر مورد دیگری، در بخش دیدگاه‌های این مطلب مطرح کنید تا در کنار هم به واکاوی و تلاش برای رفع آن بپردازیم.

5/5 - (1 امتیاز)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.