دامنه‌ی تنظیمات حساب راهنماهای محلی گوگل تغییر کرد

گوگل یک به‌روزرسانی تازه برای صفحه‌ی تنظیمات پروژه‌ی راهنماهای محلی خود ارائه داد و آن را به دامنه‌ی تازه‌ای منتقل کرد.

بدین ترتیب، برگه‌ی تنظیمات پروژه‌ی راهنماهای محلی از دامنه‌ی قبلی که زیرمجموعه‌ای از نقشه بود، به دامنه‌ی تازه منتقل می‌شود که مستقیما تحت دامنه‌ی اصلی گوگل قرار دارد.

با وجود انتقال دامنه، گزینه‌های برگه‌ی تنظیمات تغییری نکرده‌اند و هم‌چنان شامل گزینه‌هایی برای دریافت رایانامه‌ی مرتبط با پاداش‌ها، همیاری‌ها، اخبار و به‌روزرسانی‌ها و کمک به توسعه‌ی برنامه‌ی لوکال گاید گوگل است. هم‌چنین امکان تغییر و انتخاب شهری که برای مشارکت کاربر اولویت دارد، هست.

نکته‌ی جالب توجه این است که با انتقال دامنه‌ی قبلی، صفحه‌ی تنظیمات به زبان‌های گوناگون از جمله فارسی دردسترس قرار گرفته است که برای استفاده از آن به زبان دلخواه باید زبان خود را در صفحه‌ی اول گوگل (Google.com) به فارسی تغییر دهید و یا مستقیما به نشانی فارسی تنظیمات راهنماهای محلی مراجعه کنید.

برای تأکید بر این انتقال، گوگل رایانامه‌ای (ایمیلی) هم به کاربران این پروژه فرستاده است. در این نامه می‌خوانیم:

امروز ایمیل‌ها و پاداش‌هایی برای شما ارسال می‌کنیم که با ناحیه شهری که در زمان پیوستن به برنامه انتخاب کردید مرتبط است. برای برخورداری از مرتبط‌ترین تجربه، با رفتن به صفحه تنظیمات می‌توانید تأیید کنید که شهری که وارد کرده‌اید درست است.

اگر می‌خواهید نوع ایمیل‌هایی را که دریافت می‌کنید تغییر دهید یا کلاً دیگر ایمیل‌های Local Guides را دریافت نکنید، به صفحه تنظیمات جدید مراجعه کنید. این پیوند را در پایین همه ایمیل‌های Local Guides نیز می‌توانید پیدا کنید.

گفتنی است دامنه‌ی قدیمی تنظیمات از مدتی دیگر، در دسترس نخواهد بود. انتظار می‌رود که گوگل در آینده دیگر بخش‌های لوکال گاید را هم تحت دامنه‌ی اصلی گوگل قرار دهد و آن را به عنوان یک محصول اصلی با دیگر پروژه‌های خود یکپارچه‌تر کند.

نگاره‌ی رویه: طرحی از فعالیت‌های انجام شده در برنامه‌ی راهنمای محلی گوگل و به‌روزرسانی تنظیمات آن

Credit: Google

3/5 - (2 امتیاز)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.