نقشه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۹۸

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز آغاز به کار می‌کند. می‌توانید این رویداد را روی نقشه‌ی گوگل نیز مشاهده کنید! این نمایشگاه از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلی تهران پذیرای علاقمندان کتاب است.

با توجه به گستردگی این نمایشگاه، یکی از دغده‌های هر ساله‌ی بازدیدکنندگان یافتن نقاط مورد نظرشان در محوطه‌ی بزرگ نمایشگاه هست.

امسال برای کمک به بازدیدکنندگان نقشه‌ی راهنمای نمایشگاه روی گوگل مپ، توسط انجمن راهنمایان محلی ایران تهیه شده است که از لینک زیر قابل ذخیره سازی و استفاده است.

نقشه راهنمای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۹۸

هم‌چنین پیش‌نمایش این نقشه را در زیر می‌بینید:

نقشه راهنمای نمایشگاه کتاب تهران
نقشه راهنمای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

این نقشه که بر مبنای نقشه‌ی رسمی منتشر شده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه تهیه شده است، بر روی نقشه‌ی گوگل که در اغلب دستگاه‌های همراه نصب شده، قابل ذخیره‌سازی است. کافی است لینک بالا را باز کنید تا نقشه را مشاهده کنید و در منوی کناری گوگل مپ ثبت شود، هم‌چنین می‌توانید در این لینک، گزینه‌ی ستاره را در بالای آن بزنید تا نقشه در همه‌ی دستگاه‌های مرتبط با حساب گوگل شما قابل نمایش باشد.

با روشن بودن جی‌پی‌اس دستگاه خود، لایه‌ی نقشه‌ی نمایشگاه را در گوگل مپ روشن کنید و اکنون می‌توانید با توجه به نقطه‌ی آبی که موقعیت شما را نشان می‌دهد، به سادگی مسیر خود را در میان انبوه مکان‌های موجود در نمایشگاه پیدا کنید.

موقعیت مکانی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
موقعیت مکانی کاربر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

هم‌چنین اگر نرم افزار گوگل مپ را در گوشی خود ندارید، می‌توانید نقشه‌ی منتشر شده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه را به صورت عکس از این لینک دریافت کنید. برای دسترسی به غرفه‌ی ناشران نیز می‌توانید به سادگی به وب‌سایت رسمی نمایشگاه مراجعه کنید تا علاوه بر یافتن نشانی غرفه‌ی آن‌ها امکان جست‌وجوی کتاب‌های موجود در غرفه‌ی هر ناشر را داشته باشید.

4.4/5 - (5 امتیاز)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.