راهنمایی محلی گوگل مپ برای شخص شما

نقشه‌ی گوگل همیشه در جاهای بسیاری به کمک شما آمده است اما اکنون باز هم می‌خواهد بیش‌تر به شما برای گشت‌وگذار در شهر کمک کند! در ماه‌های پیش رو، گوگل مپ با ویژگی‌های تازه‌ای که خواهد داشت، بیش از گذشته برای شما شخصی و کمک‌کننده خواهد بود. تفاوتی ندارد در کجای جهان هستید، گوگل مپ به شما برای خوردن، نوشیدن و گشتن در شهر کمک می‌کند.

با فهرست‌های بی‌پایان رستوران‌ها یا نوشته‌های خود در گروه‌ها خداحافظی کنید. دفعه‌ی بعدی که دنبال جای تازه‌ای می‌گردید، با دوستان‌تان جایی می‌روید یا می‌خواهید میزبان کسی شوید، گوگل مپ برای یافتن بهترین نقاط و تصمیم‌گیری مطلوب به شما کمک خواهد کرد.

بسیاری از آیکون‌های گزینه‌های نقشه تغییر کرده‌اند و شما به دنیای تازه‌ای پا می‌گذارید.

چیزهای تازه را بیابید

زبانه‌ی “کاوش” روی نقشه بازطراحی شده است و مرجع شما برای همه‌ی چیزهای جذاب پیرامون‌تان خواهد بود. زمانی که یک محدوده‌ی مشخص روی نقشه را می‌کاوید، در این زبانه خوردنی‌ها، رویدادها و فعالیت‌هایی را بر پایه‌ی مکانی که نگاه می‌کنید، خواهید دید.

زبانه‌ی کاوش در نقشه‌ی گوگل

فهرست‌های در حال رشد مانند فهرست غذاخوری‌ها، به شما کمک می‌کند تا رستوران‌های تازه را بر پایه‌ی اطلاعات کاربران محلی، الگوریتم گوگل و وب‌سایت‌های برگزیده کشف کنید. این روش تازه حتی به شما کمک می‌کند که از پیشرفت خود بر روی هر فهرست آگاه شوید. برای نمونه اگر از یک فهرست ۱۰ شماره‌ای ۶ مکان را امتحان کرده باشید، خواهید دید که ۴ مکان دیگر برای رفتن دارید.

برای شما

روی هر مکان غذاخوری یا نوشیدنی که بزنید، بخش انطباق با شما را می‌بینید. شماره‌ای که به طور تقریبی میزان علاقه‌ی شما به یک مکان را نشان می‌دهد و دلایلی که می‌گوید چرا. گوگل از آموزش ماشینی و بر پایه‌ی چند ویژگی برای تولید این شماره استفاده می‌کند: چیزی که سیستم درباره‌ی کسب‌وکار می‌داند، ترجیحات خوردنی و نوشیدنی که شما در نقشه‌ی گوگل برگزیده‌اید، جاهایی که رفته‌اید و مواردی که نظر یا رای داده‌اید یا به فهرستی افزوده‌اید. این بخش انطباق با شما، با توجه به ذائقه‌ی شما به مرور زمان تغییر می‌کند؛ درست مانند یک دستیار متخصص که به شما برای یک تصمیم سریع و مطمئن کمک می‌کند.

برنامه‌ریزی گروهی آسان

زمانی که می‌خواهید یک گروه را برای یک خوردنی یا فعالیت دیگر دور هم جمع کنید، ویژگی‌های تازه‌ی نقشه آن را برای شما آسان‌تر می‌کنند. انگشت خود را روی مکانی که دوست دارید نگه دارید و آن را به فهرست کوتاه قابل اشتراک‌گذاری با دوستان و خانواده بکشید تا آن‌ها بتوانند موارد دیگری بیفزایند یا به گزینه‌های موجود رای دهند. زمانی که با هم تصمیم می‌گیرید، می‌توانید از نقشه‌ی گوگل برای رزرو یک اتاق در هتل یا گرفتن تاکسی استفاده کنید.

چیزی را از دست ندهید

و اکنون با زبانه‌ی تازه‌ی نقشه آشنا شوید. زبانه‌ی تازه‌ی “برای شما” بهترین راه برای با خبر شدن از چیزهای جذابی است که پیرامون شما رخ می‌دهد. شما می‌توانید یک محدوده یا مکان را برای دنبال کردن برگزینید و پس از آن همیشه ایده‌ای برای گشتن در آن خواهید داشت. برای نمونه اطلاعاتی از ساندویچ فروشی تازه‌ی محله، یک رخداد تازه از سرآشپز مورد علاقه‌تان یا شیرینی‌فروشی تازه‌ای که درست در محدوده‌ی شما باز شده است.

این ویژگی‌های تازه که در بالا به آن‌ها اشاره شد، در ماه‌هایی آینده به تدریج به صورت سراسری برای اندروید و آی‌اواس فعال می‌شود. برای کشف دوباره‌ی جهان‌تان با گوگل مپ آماده باشید!

 

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.