کاربران برای تشخیص عکس بهتر به کمک سیستم می‌آیند

از این پس کاربران نقشه می‌توانند برای مکان‌هایی که با آن آشنایی دارند، به سیستم در جهت تشخیص عکس بهتر برای نمایش کمک کنند.

حتما تا کنون از خود پرسیده‌اید که سیستم نقشه بر چه پایه‌ای عکس‌ها را برای نمایش بالاتر انتخاب می‌کند؟

در پاسخ باید گفت که همانند همه‌ی بخش‌های نقشه که سامانه‌ی هوشمند گوگل تصمیم‌گیری و عمل می‌کند، در این‌جا نیز این سامانه بر اساس پارامترهای گوناگون مانند کیفیت عکس، اعتبار حساب کاربری، زاویه‌بندی مناسب، مرتبط بودن با موضوع و … برای یک عکس که روی یک مکان در نقشه قرار گرفته، تصمیم می‌گیرد و آن را نسبت به بقیه بالاتر نشان می‌دهد.

این سیستم به فعالیت‌های سایر محصولات گوگل و جست‌وجوها در سراسر وب نیز وابسته هست و از آن‌ها آموزش می‌گیرد. اما اکنون گوگل راه مستقیم‌تری را نیز برای آموزش به سامانه‌ی هوشمند ایجاد کرده است: آموزش مستقیم از طریق نظر کاربران خوب.

پرسش درباره‌ی عکس بهتر روی نقشه‌ی گوگل

از این پس کاربران هنگامی که با یک محل که نسبت به آن آشنایی دارند روبه‌رو می‌شوند و سیستم درباره‌ی ویژگی‌های کلی محل پرسش‌هایی از آن‌ها می‌کند، در انتها پرسشی مقایسه‌ای بین دو عکس قرار گرفته روی محل انجام می‌دهد و کاربران می‌توانند عکسی که بهتر ویژگی‌های محل را توصیف می‌کند انتخاب نمایند.

توجه کنید که پرسش‌های سیستم درباره‌ی یک مکان در حالتی دیده می‌شود که شما روی محلی نظر داده باشید، عکس گذاشته باشید یا در آن محل حضور فیزیکی داشته باشید. هم‌چنین مثل همه‌ی فعالیت‌های روی نقشه این مورد نیز به صحت فعالیت گذشته‌ی حساب کاربری وابسته هست و هرچه کاربر بهتر و دقیق‌تری باشید، سیستم در این زمینه به شما بیش‌تر اعتماد خواهد کرد.

با این ویژگی تازه همراه باشید و با گزینش عکس بهتر، به سامانه‌ی هوشمند نقشه آموزش دهید!

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.