به مکان‌های روی نقشه ویدیو اضافه کنید

عکس‌هایی که کاربران به مکان‌های روی نقشه می‌افزایند تا کنون کمک زیادی به دیگران کرده و بسیاری از این عکس‌ها برای تصمیم‌گیری بهتر درباره‌ی رفتن به یک مکان بهره گرفته‌اند. حتی تورهای ۳۶۰ کمک شایانی به پا گذاشتن در یک مکان و بررسی همه‌جانبه‌ی آن کرده‌اند. اما اگر بخواهیم به شکلی دیگر در یک مکان حضور داشته باشیم و بخواهیم رخدادهای متحرک موجود در یک مکان را ببینیم چطور؟ ویدیو کلید این پرسش است و به همین علت است که گوگل از امکان افزودن ویدیو به محل‌های گوناگون پرده‌برداری کرده است.

از این پس راهنمایان محلی (فعلا در اندروید) می‌توانند علاوه بر عکس برای مکان‌های روی نقشه ویدیو نیز بیفزایند. یک گشت کوچک در محل مورد علاقه‌ی خود بزنید و در یک ویدیو آن را معرفی کنید. یا نظر خود درباره‌ی یک محل را در یک ویدیوی کوتاه بازگو کنید.

پس اگر یک راهنمای محلی هستید (و از ابزار اندرویدی استفاده می‌کنید) می‌توانید هم اکنون دست به کار شوید!

چگونگی فیلم گرفتن برای یک مکان

روی نقشه دنبال مکان مورد نظرتان بگردید و صفحه‌ی ویژگی‌های آن را بیاورید.

کمی پایین‌تر بیاورید و گزینه‌ی افزودن عکس را کلیک کنید.

گزینه‌ی “دوربین” را بزنید و دکمه‌ی شاتر را ۱۰ ثانیه نگه دارید.

چگونگی بارگذاری ویدیو برای یک مکان

روی نقشه دنبال مکان مورد نظرتان بگردید و صفحه‌ی ویژگی‌های آن را بیاورید.

کمی پایین‌تر بیاورید و گزینه‌ی افزودن عکس را کلیک کنید.

گزینه‌ی “پوشه” را بزنید و با یافتن ویدیوی مورد نظرتان آن را برگزینید. توجه کنید که تنها ۳۰ ثانیه‌ی نخست ویدیوی شما بارگذاری خواهد شد.

پرسش‌های عمومی

چه نکاتی باید برای افزودن ویدیو رعایت شود؟

برای افزودن ویدیو همانند عکس حتما دقت کنید که اثر شخصی خود را قرار دهید. هم‌چنین به سالم بودن و مرتبط بودن ویدیو با محل نیز دقت کنید تا در حساب کاربری شما اختلالی ایجاد نشود. این‌ها موارد عمومی است اما به زودی نکات تخصصی‌تر درباره‌ی شیوه‌ی تهیه‌ی یک ویدیوی خوب در مطلب جداگانه‌ای در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

آیا این ویژگی برای دسکتاپ و آیفون هم در دسترس است؟

بله، ویژگی افزودن ویدیو هم اکنون برای نسخه‌ی اندروید و آی‌اواس گوگل مپ در دسترس هست. اما در نسخه‌ی وب تنها می‌توانید ویدیو‌های بارگذاری شده را ببینید.

با وجود استفاده از دستگاه اندرویدی، چرا هنوز این ویژگی را نمی‌بینم؟

اگر هنوز امکان استفاده از این ویژگی را در دستگاه اندرویدی خود ندارید، کمی صبر کنید و در آینده مجدد بیازمایید. این ویژگی تازه است و به تدریج در دسترس همه خواهد بود بنابراین شاید در حال حاضر نتوانید آن را ببینید.

آیا افزودن ویدیو امتیاز دارد؟

بله. در حال حاضر افزودن هر ویدیو ۷ امتیاز برای راهنمایان محلی خواهد داشت.

کاربران ایرانی چگونه ویدیو بگذارند؟

مشکلات گذاشتن عکس از تلفن همراه، برای ویدیوها نیز وجود دارد. برای آشنایی با شیوه‌ی گذاشتن ویدیو توسط کاربران ایران مقاله‌ی گذاشتن ویدیو در گوگل مپ را بخوانید و برای توضیحات تکمیلی به انجمن راهنمایان محلی ایران بپیوندید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

14 پاسخ ها به “به مکان‌های روی نقشه ویدیو اضافه کنید”

  • mohsen
    ۹ شهریور ۱۳۹۶ در ۹:۱۵ ق.ظ

    درود
    بهتر است هر چه زود تر برای ios هم فعال شود بسیاری از راهنمایان هستند که از آیفون استفاده می کنند و چون گوگل خودش اندروید می فروشد زیرکانه نخست برای اندروید فعال می کند

  • Reza
    ۲۹ مهر ۱۳۹۷ در ۹:۴۶ ق.ظ

    سلام خسته نباشید اندروید گوشی من ۸ هس و گوگل مپ رو بروز کردم ولی به هیچ عنوان فیلم اضاف نمیشه
    به نظر شما چکار انجام بدم تا این مشکل حل بشه

    • مدیریت
      ۳ آبان ۱۳۹۷ در ۶:۲۸ ق.ظ

      درود؛ در حال حاضر به علت این‌که افزودن عکس از اپلیکیشن برای کاربران ایرانی غیر فعال هست، این امکان نیز به صورت مستقیم وجود ندارد.
      برای آشنایی با چگونگی افزودن ویدیو توسط کاربران ایرانی در شرایط موجود امشب آخرین نوشتار در همین زمینه را بخوانید.

  • علیزاده
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ در ۱:۳۱ ب.ظ

    با سلام
    سطح ده راهنمای محلی هستم و عنوان عکاس (به اصطلاح گوگل) نخبه را دارم اما تا کنون امکان افزودن ویدئو به حساب کاربری خود را نداشته ام. آیا شرایط خاصی بر این امر مترتب است.

    • مدیریت
      ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۲ ق.ظ

      سلام، همان‌طور که گفته شده برای استفاده‌ی کاربران ایرانی از امکانات اپلیکیشن، با محدودیت‌هایی مواجه هستیم. برای راهکار موجود ابتدا مقاله‌ی کارگردانی در گوگل مپ را بخوانید و برای توضیحات تکمیلی در اینستاگرام یا تلگرام در ارتباط باشید.

  • محمد قاهری
    ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ در ۶:۵۱ ق.ظ

    دوستان کسی موفق شده ویدئو ارسال کنه؟؟
    من هزارتا راه رفتم و نشد
    Local Guide Level 7

    • مدیریت
      ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۸ ق.ظ

      روش‌های کلی در نوشتارهای وبلاگ و بخش راهنمای گوگل مپ نوشته شده. روش دیگری نیز به صورت تخصصی برای اعضای انجمن راهنمایان محلی ایران بیان شده است.

    • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۱۶ ق.ظ

      بله میشه اپلیکیشن street view را نصب کنید و ویدیو به محل اضافه کنید

      • مدیریت
        ۳ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۰۰ ب.ظ

        این پرسش درباره‌ی افزودن ویدیو به‌صورت کلی است که از زمان مطرح شدن هم روش‌های بیشتری دردسترس قرار گرفته. ویدیو در برنامه‌ی استریت ویو مخصوص ترسیم نمای خیابان است که باید بسیار با دقت و در حالت کاملا افقی و تراز ضبط شود.

  • ۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۷ ق.ظ

    برای دوستانی که ایفون دارند ..یکی از دوستان نوشته گوگل زیرکانه این برنامه را برای خودش نوشته ..خوب مشخصه که این کار را خواهد کرد مثل این هست که از پارس خودرو بخواهید خدمات ویژه خود رو روی ایران خوردو بدهد و اگر این کار را نکند بگوییم زیرکانه ..اندروید متعلق به گوگل و گوگل مپ هم متعلق به گوگل می باشد ..همین که مپ رو در اختیار ایفون قرار داده از روی لطف این کار را انجام داده …میشه تعدد نرم افزار های رایگان گوگل رو با نرم افزار هایی که ای او اس در اختیار همگان قرار داده مقایسه کنید ..اصلا قابل مقایسه نیست ..چون ایفون یا همان شرکت اپل درآمد زایی را در اولویت قرار میدهد در صورتی که گوگل اولویت را در رایگان بودن و علاقه افراد و بعد درآمد زایی …از بحث خارج شدیم …من چند وقت پیش فیلم اپلود میکردم ولی الان دو روزه که هرچی دستم رو روی دگمه نگه میدارم فیلم نمیگیره حتی فیلم از پوشه هم آپلود نمیشه اصلا داخل پوشه میرم فقط عکسها رو نشون میده …میشه راهنمایی کنید .

    • مدیریت
      ۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۴:۵۸ ق.ظ

      درود، با توجه به اهمیت فرستادن ویدیوهای صحیح، برای توضیحات دقیق‌تر نیاز به همراهی با انجمن هست. انشالله در دورهمی ۱۷ امرداد نام‌نویسی کنین و تشریف بیارین و درباره‌ی این موضوع هم توضیحات ارائه می‌شود.

  • hakerasv
    ۱ آبان ۱۳۹۸ در ۷:۳۸ ب.ظ

    سلام
    من از سیستم راهنمای محلی حذف شدم
    از گوگل پرسیدم گفت حساب شما به صورت دائم حذف شده و دیگر به حساب لوکال گاید دسترسی نخواهید داشت
    من سطح ۷ هستم.
    به نظر شما راهی هست تا حسابمو بر گردونم یا برم یه حساب دیگه باز کنم و دوباره از اول شروع کنم
    لطفا پاسخ دهید

    • مدیریت
      ۹ آبان ۱۳۹۸ در ۳:۴۵ ق.ظ

      این طور که پیداست شما نظرات و عکس‌های کپی و خلاف قوانین نقشه بسیار دارید. در صورت ایجاد حساب تازه هم اگر قوانین را رعایت نکنید مجدد از پروژه حذف می‌شوید. بهتر هست همه‌ی عکس‌ها و نظرات نادرست را از حساب خود پاک کنید و سپس مجدد درخواست بفرستید.

    • دنیا بااصالت
      ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۶ ب.ظ

      قسمت تنظیمات مپ ویرایش حذف یا بسته شدن برنامه رو کلیک کن قسمت بازیابیکلیک کن هدایت میشی سمت انجام درخاستت بهتره فیلتر هم فعال کنی و حافظه پنهان مپ رو پاک کنی بعداقدام کنی یک هفته احتمال داره طول بکشه ک درخاستت پذیرفته بشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.