برگزاری هفته‌ی جهانی نقشه

از ۱۳ تا ۱۹ مارس ۲۰۱۷ میلادی، از سوی گوگل و برای راهنمایان محلی، هفته‌ی جهانی نقشه و یا به عبارت بهتر “هفته‌ی نقشه‌ی جهان‌تان را ترسیم کنید / Map your world week” نام‌گذاری شده است.

نقشه سازی دور هم؛ هفته‌ی جهانی نقشه

قرارگیری اطلاعات دقیق بر روی نقشه، چیزی است که به همگان امکان راهبری درست و کاوش در جهان پیرامونشان را می‌دهد. مکان‌ها و اطلاعات‌شان از جمله ساعت کاری، شماره تلفن و وب‌سایت، از موارد مهم بر روی نقشه هستند که توسط راهنمایان محلی تکمیل و بر پایه‌ی اطلاعات روزانه به روز نگه داشته می‌شوند.

هفته‌ی نقشه‌ی جهان‌تان را ترسیم کنید فرصتی برای راهنمایان محلی است تا با نیرویی تازه به تکمیل اطلاعات پیرامونشان بپردازند و انجمن محلی خود را گسترش دهند. از کارهایی که می‌توان در این هفته انجام داد:

  • برگزاری یا پیوستند به یک رویداد برای بالا بردن دقت ویرایش‌ها بر روی نقشه در کنار هم
  • یافتن مکان‌هایی که بر روی نقشه موجود نیستند و افزودن آن‌ها با اطلاعات دقیق
  • استفاده از گزینه‌ی “ماموریت” در نسخه‌ی اندروید گوگل مپز

در ایران نیز این هفته از آغاز با نخستین گردهمایی راهنمایان محلی ایران همراه شد و پس از آن نیز تا کنون برنامه‌های دیگری از جمله به‌روزرسانی پیوسته‌ی صفحات اجتماعی از جمله اینستاگرام به اجرا درآمده و شمار زیادی از کاربران ایرانی نقشه به جمع راهنمایان محلی پیوسته‌اند.

راه رفتن و نقشه کشیدن!

با این وجود هنوز چند روز تا پایان این هفته فرصت باقی است. آیا شما برای پیوستن به جامعه‌ی راهنمایان محلی یا بالا بردن امتیاز خود در نقشه‌ی گوگل آماده‌اید؟ اکنون آغاز کنید:

Google Maps

Map Your World

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.