به روزرسانی پیرامون مشارکت‌های گوگل مپ تیر ۹۹

پس از بازگردانی مشارکت‌های نظر و عکس به حالت عادی، گوگل از هفته‌های گذشته و در فرآیندی بسیار آرام در حال بازگردانی وضعیت ویرایش‌ها به روند طبیعی خود است.

پیش از این با توجه به شیوع کرونا و کاهش منابع انسانی و سیستمی گوگل برای رسیدگی به نقشه، همه‌ی ویرایش‌ها در حالت تعلیق قرار می‌گرفت اما اکنون به طور نسبی وضعیت بهبود یافته است.

هرچند گوگل هنوز به‌روزرسانی رسمی در این باره منتشر نکرده است اما گزارش‌های کاربران از گوشه و کنار دنیا (و هم‌چنین در ایران) حاکی از بهبود نسبی تایید شدن ویرایش‌هاست. لازم به ذکر است که مانند همیشه، با توجه به نظارت سیستمی، اغلب ویرایش‌های نادرست کاربران به طور خودکار فیلتر می‌شود و در صورت تایید نیز طی بازبینی‌های دوره‌ای و نظارت انسانی، اصلاح می‌گردد.

به این ترتیب اگر کاربر خوب و فعالی در نقشه‌ی گوگل بوده‌اید می‌توانید مانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهید تا وضعیت نقشه‌ی مناطقی که می‌شناسید را برای راهنمایی بهتر مردم بهبود دهید.

به این مطلب امتیاز بدهید

1 پاسخ در “به روزرسانی پیرامون مشارکت‌های گوگل مپ تیر ۹۹”

  • بابک
    ۲۲ تیر ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۵ ب.ظ

    بخدا دیگه خسته شدم آنقدر هیچ مکان جا افتاده ای مورد قبول نمی گیره و ویرایش ها تایید نمیشه،این همه برای بهبود گوگل زحمت میکشم،وقتی میبینم گوگل به من ستاره نمیده،و منو قبول نداره ،همش ویرایش هام مورد تایید قرار نمیگیره،احساس میکنم دارم کار بیهوده میکنم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.