لغو گردهمایی سالانه‌ی راهنمایان محلی گوگل ۲۰۲۰

همان‌طور که انتظار می‌رفت با طولانی شدن همه‌گیری جهانی کرونا گوگل گردهمایی جهانی راهنمایان محلی امسال را لغو کرد.

آگاهی‌رسانی تازه | نگاره از گوگل

طبق اعلام گوگل با توجه به این‌که سلامت و ایمنی جامعه الویت دارد و هم‌چنین وضعیت نامشخص سفرها و پروازهای بین‌المللی، برگزاری جشنی درخور برای راهنمایان محلی گوگل میسر نیست. بدین ترتیب گوگل تصمیم به لغو مراسم امسال گرفته است.

به گفته‌ی گوگل، گرفتن چنین تصمیمی که قطعا با ابراز ناراحتی راهنمایان محلی همراه خواهد بود، به هیچ وجه آسان نبوده است و گوگل امیدوار است که مخاطبان، شرایط فعلی را درک کنند. هم‌چنین با توجه به این‌که کانکت لایو برای دور هم جمع شدن و نزدیکی بیش‌تر راهنمایان محلی در جهان واقعی است، این برنامه به صورت آنلاین نیز برگزار نخواهد شد.

برای کمی بهتر شدن حال کسانی که نام‌نویسی کرده‌اند، گوگل یک نشان اضافه به نمایه‌ی کاربری آنان در انجمن جهانی اضافه کرده است.

علاوه بر این برنامه‌ها و مشوق‌های دیگری نیز در دست برنامه‌ریزی است که پس از تصمیم‌گیری به اطلاع کاربران نقشه‌ی گوگل خواهد رسید.

گوگل موضوع لغو برنامه‌ی امسال را امروز ۱۸ اردیبهشت (۷ می) از طریق ایمیلی به اطلاع همه‌ی نام‌نویسی‌کنندگان کانکت لایو ۲۰۲۰ رسانده است. هم‌چنین فعلا برنامه‌ی برگزاری کانکت لایو ۲۰۲۱ در سال آینده به قوت خودش باقی هست و گوگل امیدوار است مجددا بتواند این گردهمایی سالانه را برگزار کند.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.