گوگل میت برای حساب‌های شخصی در دسترس قرار می‌گیرد

گوگل اعلام کرد که از روزهای آغازین ماه می برنامه‌ی کنفراس خود به نام «گوگل میت» را به طور رایگان ارائه خواهد کرد.

نمانام (لوگو) گوگل میت

بخش‌های اصلی این برنامه تا کنون فقط از طریق سرویس پولی «جی‌سوییت» گوگل که خدمات مدیریت اداری برای کسب‌وکارها و مدارس ارائه می‌کند در دسترس بود اما به گفته‌ی گوگل از این به بعد همه‌ی کاربران تنها با داشتن یک حساب گوگل (یوزرنیم جیمیل) می‌توانند از خدمات گوگل میت استفاده کنند.

تا پیش از این حساب‌های کاربری فقط امکان شرکت در جلسات را داشتند اما از این به بعد توانایی ایجاد جلسه را نیز خواهند داشت.

برای وارد شدن به گوگل میت کافی است به نشانی آن در مرورگر بروید:
meet.google.com

هم‌چنین می‌توانید اپلیکیشن گوگل میت را از نشانی‌های زیر دریافت کنید:
گوگل میت برای اندروید
گوگل میت برای آیفون

از امکانات گوگل میت می‌توان به تماس ویدیویی هم‌زمان تا ۱۰۰ نفر برای حساب‌های کاربری عادی اشاره کرد. هم‌چنین با کمک این برنامه قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه نمایش یا پنجره‌ی دلخواه هم وجود دارد که این قابلیت گوگل میت را به یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای رایگان برای کنفرانس تبدیل می‌کند.

خدمات رایگان گوگل میت برای تشکیل جلسه از ابتدای ماه مِی و به تدریج طی چند روز برای همه‌ی حساب‌های کاربری دردسترس قرار می‌گیرد. بنابراین اگر فعلا گزینه‌ای برای «آغاز جلسه» نمی‌بینید، طی روزهای آینده این ویژگی برای حساب کاربری شما نیز فعال خواهد شد.

گوگل تصمیم دارد برای حساب‌های کاربری شخصی محدودیت یک ساعت برای برگزاری جلسات اعمال کند اما طبق اعلام گوگل، با توجه به شیوع کرونا و لزوم قرنطینه‌ی خانگی، تا پایان ماه سپتامبر ۲۰۲۰ این محدودیت وجود نخواهد داشت.

لازم به یادآوری است که کاربران ایرانی برای تشکیل و شرکت در جلسات گوگل میت، شاید از برخی خدمات‌دهنده‌های اینترنت ایرانی با توجه به داشتن آی‌پی ایران با مشکل دسترسی مواجه باشند اما با تغییر آی‌پی می‌توانند به خدمات گوگل میت دسترسی داشته باشند.

 

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.