برگزاری نخستین دورهمی اصفهان

اصفهان یکی از جذاب‌ترین شهرهای ایران است و از سوی دیگر راهنمایان محلی فعال خوبی در این شهر همراه انجمن هستند. به یاری خدا فرصتی دست داد تا نخستین دورهمی اصفهان را با در فضایی خوب برگزار کنیم تا یاران مجازی قدیمی با یک‌دیگر دیداری داشته باشند.

دورهمی راهنمایان محلی گوگل در اصفهان
سی و سه پل زیبا؛ از نمادهای اصفهان | عکس: فریبرز علاقه بند

مکان گردهمایی؛ هتل عباسی

اصفهان همه جایش خوب هست، اما دوست داشتیم نخستین رویداد را در یکی از نمادهای اصفهان برگزار کنیم. خوشبختانه با تلاش یکی از عکاسان خوب ایران که از راهنمایان محلی خوب گوگل هم هستند این رویداد را با حمایت هتل عباسی، که یک موزه‌ی زنده محسوب می‌شود و از شاهکارهای هنر ایرانی است برگزار خواهیم کرد.

برای مسیریابی از طریق نقشه‌ی گوگل می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

نشانی هتل عباسی

با توجه به قرار گرفتن هتل عباسی در خیابان چهارباغ عباسی، دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود. برای دسترسی از طریق مترو نیز می‌توانید در ایستگاه مترو انقلاب از قطار پیاده شوید و تا هتل عباسی اندکی پیاده روی کنید.

زمان برگزاری؛ ۲۴ مهر۱۳۹۸

کوشیدیم زمانی در آخر هفته برای این دورهمی انتخاب شود. به این ترتیب چهارشنبه ۲۴ مهر ماه انتخاب شد و ساعت نیز زمانی انتخاب شد تا برای استفاده از نور روز مشکلی وجود نداشته باشد. ساعت دقیق این رویداد در گروه انجمن راهنمایان محلی گوگل ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شرایط حضور

برای همراهی با ما در این گردهمایی نخست باید در نقشه‌ی گوگل یک راهنمای محلی (لوکال گاید) باشید. هم‌چنین دقت کنید که به دلیل این که مکان ویژه‌ای برای این دورهمی درنظر گرفته شده و هماهنگی‌های خاص خود را دارد، حتما باید در گروه انجمن راهنمایان محلی ایران باشید تا جزئیات رویداد در اختیارتان قرار گیرد. میهمانان باید از قبل مشخص باشند تا هماهنگی لازم برای ورود آن‌ها به هتل انجام شود.

هم‌چنین مانند همه‌ی رویدادهای انجمن راهنمایان محلی گوگل در سراسر جهان، تاکید می‌شود که این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

این دورهمی با حمایت هتل عباسی به صورت رایگان و برای اعضای انجمن راهنمایان محلی گوگل در ایران برگزار خواهد شد.

نام‌نویسی

برای نام‌نویسی نهمین دورهمی انجمن راهنمایان محلی ایران، باید عضو انجمن ایران باشید. برای این منظور از لینک پایین وب‌سایت کمک بگیرید.

حامیان

این رویداد با حمایت هتل بزرگ عباسی برگزار خواهد شد.

اگر شما نیز می‌خواهید یک حامی مالی برای این رویداد باشید، با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.