هشتمین دورهمی راهنمایان محلی گوگل در ایران؛ شهر مشهد

فرصت دیگری فراهم شد تا راهنمایان محلی گوگل در مشهد دیداری با یک‌دیگر داشته باشند. این دورهمی هشتمین دورهمی راهنمایان محلی گوگل در ایران هست و به این بهانه، مشهد برای آن درنظر گرفته شد. شهری که به حضور امام رضا (ع) با عدد هشت عجین شده است.

مکان گردهمایی؛ نشر چشمه دلشدگان

با توجه به این که این رویداد پس از مدت‌ها در مشهد برگزار می‌شود، نیاز به محیطی بود تا در آرامش به گفتمان با دوستان بپردازیم.

به این ترتیب محیط کافه کتاب نشر چشمه دلشدگان شهر مشهد برای برگزاری این رویداد درنظر گرفته شد.

برای مسیریابی از طریق نقشه‌ی گوگل می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://goo.gl/maps/as3a36HRWBhkgue9A

با توجه به این‌که مکان برگزاری رویداد نزدیک ایستگاه مترو دانش آموز نیز هست دسترسی برای افراد بسیار راحت خواهد بود.

 

زمان برگزاری؛ ۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰

با توجه به این‌که اغلب افراد در طول هفته درگیر کار و فعالیت هستند، طبق روند معمول، آخر هفته را برای برگزاری رویداد انتخاب کردیم. هم‌چنین تاریخ ۸ شهریور ماه باز هم تناسبی با عدد ۸ دارد که فرصتی مطلوب‌تر برای برگزاری دورهمی در مشهد است.

شرایط حضور

برای همراهی با ما در این گردهمایی نخست باید در نقشه‌ی گوگل یک راهنمای محلی (لوکال گاید) باشید. هم‌چنین دقت کنید که این گردهمایی یک دورهمی ساده و غیر وابسته و غیرسیاسی است که همانند دیگر قرارهای راهنمایان محلی در سراسر جهان، صرفا به منظور آشنایی با کاربران دیگر، اشتراک گذاری تجربیات و دانسته‌ها پیرامون نقشه‌های گوگل و بهبود آن طبق اصول و قوانین بومی و نقشه انجام می‌شود.

برای ارائه‌ی خدمات و فعالیت کاربران در نقشه‌های گوگل در هر کشوری، تاکید شده است که فعالیت‌ها باید تحت قوانین آن کشور انجام شود. از این رو گردهمایی‌های راهنمایان محلی، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و به ویژه رعایت آرامش در خیابان‌گردی، عکاسی از نماهای مجاز و گفتمان آرام پیرامون نقشه اصل اساسی گردهمایی‌های راهنمایان محلی در ایران است.

هم‌چنین رعایت پوشش مناسب و عدم جلب توجه با حرکت‌های غیرمعمول به شدت ضروری است.

از راهنمایان محلی گوگل در ایران اکیداً تقاضا می‌شود موارد بالا را مد نظر داشته باشند تا در آینده نیز بتوانیم به رشد صحیح نقشه‌های گوگل به عنوان اصلی‌ترین مرجع مورد استفاده در مسافرت‌ها، مسیریابی‌ها و خدمات شهری سراسر جهان طبق قوانین کشور و نقشه کمک کنیم و سهمی هرچند اندک در این فعالیت‌های عام‌المنفعه داشته باشیم.

هزینه‌ها

این دورهمی به صورت رایگان برگزار خواهد شد، با این وجود برای درنظر گرفتن شرایط قطعی حضور شرکت‌کنندگان، هزینه‌ی ۵ هزار تومانی برای نام‌نویسی درنظر گرفته شده است، هم‌چنین در صورت تمایل به تهیه‌ی چیزی از کافه، مناسب هست ۳۰ هزار تومان همراه خود داشته باشید.

نام‌نویسی

برای نام‌نویسی هفتمین دورهمی انجمن راهنمایان محلی ایران، می‌توانید به وب‌سایت ایوند مراجعه کنید و بلیت رویداد را تهیه نمایید:

https://evand.com/events/iranlocalgudies8thmeetup

حامیان

این رویداد با حمایت نشر چشمه دلشدگان برگزار خواهد شد.

اگر شما نیز می‌خواهید یک حامی مالی باشید، می‌توانید بلیت حامی مالی را تهیه نمایید.

به این مطلب امتیاز بدهید

2 پاسخ ها به “هشتمین دورهمی راهنمایان محلی گوگل در ایران؛ شهر مشهد”

  • شایان رجبی
    ۲ شهریور ۱۳۹۸ در ۵:۲۳ ب.ظ

    لطفا در همه ی شهر های ایران این دورهمی را فراهم کنید تا همه ی لوکال گاید ها درآن حضور داشته باشند

    • مدیریت
      ۵ شهریور ۱۳۹۸ در ۶:۵۸ ق.ظ

      تلاش ما این هست، اما خب باید شمار لوکال گایدهای هر شهر که علاقمند به این دورهمی‌ها هستند به اندازه‌ی کافی باشد. علاوه بر این هماهنگی‌ها و هزینه‌های برگزاری هم امر زمان‌بری هست.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.