کارمن سن دیگو را روی گوگل زمین بیابید

کارمن سن دیگو شخصیت کارتونی هست که برای نخستین بار در سال ۱۹۸۵ توسط شرکت نرم افزاری برودرباند خلق شد. تا کنون داستان‌های بسیاری از این شخصیت ساخته شده است و این روزها نیز انیمیشن سریالی آن مشغول پخش در شبکه‌ی نت فلیکس است.

گوگل به همین بهانه و با همکاری انتشارات هاوتن مفلین هارکورت این شخصیت را به نقشه و گوگل ارث آورده است. با مراجعه به گوگل مپ، لینک ورود به بازی کامن سن دیگو را می‌بینید که با کلیک بر روی آن به گوگل ارث وب یا در دستگاه همراه به اپلیکیشن گوگل زمین هدایت می‌شوید. هم‌چنین از لینک بازی کارمن سن دیگو می‌توانید مستقیما به آن دسترسی داشته باشید.

این بازی چندین مرحله دارد که هر مرحله‌ی آن در یک کشور می‌گذرد. جواهری سلطنتی از شهر لندن دزدیده شده و شما باید با دنبال کردن نشانه‌ها در هر شهر، کارمن سن دیگو را پیدا کنید تا به جواهر سلطنتی دست یابید.

در هر مرحله باید از سه نفر از افراد شهر که در نقاط مهم آن هستند سراغ کارمن سن دیگو را بگیرید و سپس بر پایه‌ی نشانه‌های بیان شده برای یافتن کارمن سن دیگو به کشور دیگری سفر کنید.

زیبایی این بازی نیز در همین تلفیق کاوش و ماجراجویی و پیمایش زیبای گوگل زمین هست. ضمن بازی با شهرهای گوناگونی از جهان آشنا می‌شوید. اما شاید نقطه ضعف بازی را نداشتن هیچ گونه صدایی دانست که اندکی از جذابیت آن کاسته است و در مواقعی که کاربر نیاز دارد هیچ صدایی او را همراهی نمی‌کند.

این بازی هم‌اکنون در وب، اندروید و آی‌او‌اس در دسترس هست و به گفته‌ی گوگل با دیدن شکل ویژه‌ی آدمک گوگل نیز می‌توان به آن دسترسی داشت.

4.9/5 - (18 امتیاز)

2 پاسخ ها به “کارمن سن دیگو را روی گوگل زمین بیابید”

  • آرمیت
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۲۵ ب.ظ

    من میخوام بدونم با چه نرم افزاری این انیمیشن رو ساختن کسی میدونه؟؟

  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۸ ب.ظ

    عالی معرکس

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.