کسی آن بیرون به کمک شما نیاز دارد!

راه‌های گوناگونی برای مشارکت در نقشه‌ی گوگل به عنونا یک راهنمای محلی وجود دارد از جمله اشتراک‌گذاری عکس، نوشتن دیدگاه درباره‌ی ویژگی‌های یک مکان یا کمک به تکمیل اطلاعت مکان‌ها و مسیرها. اکنون گوگل چالش #LetsGuides را راه‌اندازی کرده است تا راهنمایان محلی مشارکت‌های خود را شاخص‌تر کنند! این مشارکت می‌توانند عکسی از یک بوستان باشد یا نوشتن دیدگاهی دقیق درباره‌ی یک کافه.

حتی اگر در نقشه‌ی گوگل یک راهنمای محلی نیستید (که البته می‌توانید باشید!) می‌توانید در این چالش مشارکت کنید و عناوینی که برای شما مهم است را روی نقشه قرار دهید.

چگونه؟ یک فهرست بسازید.

از منوی کناری نقشه به بخش “مکان‌های شما” و سپس “ذخیره شده” بروید. سپس گزینه‌ی افزودن را بزنید و ساخت فهرست تازه‌ی خود را آغاز کنید.

در این‌جا ۵ نکته برای ساخت بهتر یک فهرست آورده شده است:

  1. یک عنوان گویا برای فهرست خود برگزینید. حتی می‌توانید با کمی توضیحات آن را جذاب‌تر کنید.
  2. در بخش توضیحات، داده‌های بیش‌تری درباره‌ی فهرست خود فراهم کنید. در این‌جا باید در زمینه‌ی این‌که چرا مخاطب باید از فهرست شما بازدید کند توضیح بدهید. هم‌چنین به‌کارگیری هشتگ #LetsGuide را فراموش نکنید.
  3. دست کم پنج مکان برای فهرست خود از روی نقشه برگزینید.
  4. برای هر مکان که در فهرست خود قرار می‌دهید، بخش یادداشت (در دسکتاپ یا اندروید) را نیز پر کنید تا توضیحات اختصاصی‌تری درباره‌ی هر مکان بدهید. مثل منوی آن‌جا یا ساعت شلوغی.
  5. با استفاده از تنظیمات اشتراک‌گذاری فهرست، آن را عمومی کنید و سپس با هشتگ #LetsGuide در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

پس از ساخت یک فهرست با عنوان و توضیحات، حتی می‌توانید مکان‌های مرتبط گوناگون را بر روی نقشه بیابید و در صورت تمایل با استفاده از گزینه‌ی “ذخیره” آن‌ها را در فهرست دلخواه خود قرار دهید.

خوب هست بدانید که گوگل فهرست‌های برگزیده در ای چالش را در برگه‌های اجتماعی رسمی راهنمایان محلی شامل توییتر، فیس‌بوک و گوگل+ به نمایش می‌گذارد. بنابراین از به‌کارگیری هشتگ #LetsGuide هنگام اشتراک‌گذاری فهرست در شبکه‌های اجتماعی مطمئن شوید.

هنوز به مشوق بیش‌تری نیاز دارید؟ چرخ #LetsGuide را در فیس‌بوک ببینید و ایده بگیرید!

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.