نسخه‌ی تازه‌ی گوگل ارث معرفی شد

ساعتی قبل گوگل قابلیت‌های نسخه‌ی تازه‌ی گوگل ارث (Google Earth) را در نشستی تخصصی مطرح کرد.

یکپارچگی کامل با دیگر بخش‌های گوگل و تمرکز بیش‌تر بر گردشگری از ویژگی‌هایی است که در نسخه‌ی تازه‌ی گوگل ارث مشاهده می‌شود.

هم‌چنین قابلیت‌هایی مانند یک‌پارچه بودن نسخه‌ی وب و اپلیکیشن و بازپیرایی اساسی رابط کاربری از ویژگی‌های نسخه‌ی تازه است. گوگل هم‌چون سامانه‌ی نقشه “جعبه‌ی آگاهی” را به گوگل ارت افزوده است و حتی با فراتر رفتن از شیوه‌ی موجود در نقشه رنگ و بویی تازه به آن داده است که موجب می‌شود کاربران با رفتن بر روی یک شهر اطلاعات گسترده‌ای درباره‌ی آن کسب کنند و بهترین عکس‌های نقاط گردشگری آن را مشاهده نمایند.
تمرکز بر قابلیت سه بعدی سازی هوشمند گوگل از دیگر ویژگی‌های گوگل ارث است که امشب معرفی شد. گوگل چندین سال است که سه‌بعدی‌سازی شهرها را از حالت دستی خارج کرده و با پروژه‌ی تحقیقاتی کاملی به کمک هوش مصنوعی، آن را نیمه خودکار ساخته است. نسخه‌ی تازه‌ی گوگل ارث به خوبی با این ویژگی تطبیق دارد و کاربران قادر خواهند بود با این ابزار مجازی به صورت حقیقی در بسیاری از شهرهای جهان کاوش کنند.

بهبود جست‌وجو

یکی از مواردی که همیشه نیاز به بهبود آن در گوگل ارث حس می‌شد قابلیت جست‌وجوی آن است. در نسخه‌ی تازه گوگل جست‌وجو را از حالت ساده خارج کرده و هم‌چون همه‌ی روش‌های جست‌وجوی گوگل دیگر کاربر با یک جست‌وجوگر صرف روبه‌رو نیست بلکه با یک سامانه‌ی هوشمند در تعامل است که می‌تواند درباره‌ی مکان‌های گوناگون از آن بپرسد.

داستان‌های تازه

از این پس همیشه کره‌ی زمین گوگل برایتان ماجرای تازه‌ای دارد. کاربران از این پس مطالب و داستان‌هایی را درباره‌ی نقاط گوناگون گردشگری از سراسر جهان دریافت می‌کنند.

یک هیجان تازه

همه چیز را به گوگل بسپارید. خودتان را در اختیار گوگل ارث قرار دهید تا شما را به نقاطی ببرد که تا کنون حتی به آن فکر نمی‌کردید. قابلیت “یا بخت و یا اقبال” یا “I’m Feeling Lucky” بعد از سال‌ها حضور موفق در جست‌وجوی وب گوگل اکنون از طریق گوگل ارث نیز در دسترس هست تا شما را هیجان زده کند!

 

اکنون زمان آغاز دیگری برای گوگل ارث محسوب می‌شود و با این به‌روزرسانی گوگل مفهوم همیشگی گوگل ارث را دگرگون ساخت و آن را به یک برنامه‌ی راهنمای جامع گردشگری تبدیل کرد. اگر می‌خواهید از این ویژگی‌ها استفاده کنید همین اکنون به وب‌سایت رسمی گوگل ارث بروید.

به این مطلب امتیاز بدهید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.