ماه خوراکی‌ها در انجمن راهنمایان محلی گوگل

یکی از علایق همه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی، رستوران‌ها، کافه‌ها و در کل محل‌هایی هست که خوردنی در آن یافت می‌شود! گوگل نیز این موضوع را به خوبی درک کرده و همواره با راهنمایی درست کاربران درباره‌ی رستوران‌ها و کافه‌های روی نقشه و طرح پرسش‌های مرتبط، کوشیده است شریک بهتری برای لحظه‌های دورهمی کاربران باشد.

برای بیش‌تر شریک شدن در این موضوع نقاط گوناگون جهان، گوگل ماه جولای را به عکاسی از فرهنگ غذایی اختصاص داده است. به این ترتیب مطالب و عکس‌های برتر و نکات مرتبط با عکاسی از غذاها را که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده، در انجمن راهنمایان محلی به صورت ویژه به نمایش می‌گذارد.

عکاسی غذایی در نقشه‌ی گوگل

گوگل قصد دارد مکان‌های مورد علاقه‌ی شما برای خوردن و عکاسی را به دیگران معرفی کند. برای این کار کافی است مکان‌های مورد نظرتان را با هشتگ #LocalGuides #onGoogleMaps در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا گوگل هر هفته برخی از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده را در انجمن راهنمایان محلی و صفحه‌های اجتماعی این پروژه به اشتراک بگذارد.

این ماه با آغاز فصل تابستان و تعطیلی مراکز آموزشی نیز همراه شده و فرصت خوبی است تا کاربران بهترین و تازه‌ترین عکس‌های خود را به دیگران نشان دهند و مکان‌های مورد علاقه‌شان را معرفی کنند.

برای هفته‌ی نخست گوگل عکاسی از صبحانه را پیشنهاد داده است. هم‌چنین فهرست‌هایی از رستوران‌ها، کافه‌ها و شیرینی فروشی‌هایی که راهنمایان محلی در انجمن جهانی معرفی خواهند کرد را به اشتراک می‌گذارد.

یادآوری می‌شود که زبان توصیه شده برای گفتمان در بخش‌های عمومی انجمن جهانی، زبان انگلیسی است پس بکوشید بهترین خوردنی‌گاه ها را با متن خوب انگلیسی در انجمن جهانی راهنمایان محلی به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

1 پاسخ در “ماه خوراکی‌ها در انجمن راهنمایان محلی گوگل”

  • MajidMadadi
    ۱۰ تیر ۱۳۹۶ در ۴:۳۹ ق.ظ

    این عالیه ، امیدوارم بتوانم فعالیتی هر چند کوچک دراین رابطه داشته باشم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.